bezchmurnie
wtorek
Tragiczny wypadek w Starczy. Nie żyje 54-latek! – wideo
06 marca 2018 r. | 08:24
16
Reklama

Policjanci z Częstochowy ustalają szczegóły i okoliczności tragicznego wypadku, do którego doszło w Starczy. Ze wstępnych ustaleń drogówki wynika, że kierujący volkswagenem nie zatrzymał się przed znakiem STOP i zderzył się z jadącą drogą z pierwszeństwem ciężarówką z naczepą. Oba pojazdy siłą rozpędu uderzyły w stojącą przy przejściu dla pieszych kobietę. Kierujący volkswagenem 54-latek poniósł śmierć na miejscu. Piesza została przytransportowana śmigłowcem do szpitala.

Do zdarzenia doszło wczoraj ok. 9.30 w miejscowości Starcza. Jak wynika ze wstępnych ustaleń policjantów, kierujący volkswagenem tiguan, jadąc ulicą Szkolną, najprawdopodobniej nie zatrzymał się przed znakiem STOP i wjeżdżając na skrzyżowanie z ulicą Gminną zderzył się z jadącą w stronę Częstochowy ciężarówką z naczepą. Oba samochody zjechały na pobocze, potrącając 54-latkę, stojącą przy przejściu dla pieszych. Kobieta została przetransportowana do szpitala śmigłowcem. Kierujący volkswagenem poniósł natomiast śmierć na miejscu. Badanie wykazało, że prowadzący samochód ciężarowy był trzeźwy.

Na miejscu pracowali policjanci, prokurator, strażacy i ratownicy medyczni. Śledczy ustalają teraz przyczyny i okoliczności tego tragicznego zdarzenia.

Apelujemy do kierujących o rozsądek, rozwagę i przestrzeganie przepisów. Pamiętajmy, że zachowanie każdego uczestnika ruchu drogowego ma znaczący wpływ na bezpieczeństwo na drodze. /KMP w Częstochowie/

5.03.2018r??? Wypadek ze skutkiem śmiertelnym w miejscowości Starcza ???

Posted by Pomoc Drogowa Wal-Car Ratownictwo Drogowe on Montag, 5. März 2018

 



16 odpowiedzi na “Tragiczny wypadek w Starczy. Nie żyje 54-latek! – wideo”

  1. Łysiec pisze:

    [*]

    1
    0
  2. Oczy otwarte pisze:

    Chyba już wystarczy tragedii na tym skrzyżowaniu, może Pan Redaktor weźmie temat na tapetę, ponaciska w kilka miejsc (może na zebraniu radnych) aby wyeliminować zagrożenie, jego praca stanie się przydatna i pożyteczna a ludzie w gminie będą bardziej bezpieczni. Warto przejrzeć statystyki policyjne i gołym okiem widać że jest to czarny punkt naszej gminy. Jest to skrzyżowanie, które muszą pokonać codziennie dzieci w drodze do szkoły i przedszkola. Zwiększenie ilości kontroli drogowych w okolicy skrzyżowania, lepsze oznakowanie, zmuszenie kierowców do przestrzegania ograniczeń prędkości to nasza – mieszkańców gminy jedyna szansa na bezpieczny dojazd do szkoły sklepu kościoła

    1
    0
  3. wypadek a znaki pisze:

    A dlaczego tak długo nie ma oznakowania : “USTĄP PIERWSZEŃSTWA” tylko mało zauważalny znak STOP. Ile osób musi jeszcze zginąć aby postawić podstawowy znak ? Czy POLICJA tego też nie widzi?

    1
    0
    • Mieszkanka pisze:

      Serio czerwony znak STOO, który powierzchnią jest o wiele wiekszy od USTĄPIENIA PIERWSZEŃSTWA jest mniej widoczny?
      Tu akurat nie zatrzymał sie na STOPie. Na Ustepie Pierwszenstwa tym bardziej by sie nie zatrzymal, bo… Nie ma takiej potrzeby.

      1
      0
  4. Fre pisze:

    Jaki to bylo predkosc?

    1
    1
  5. Fre pisze:

    Policjia nic nie widzi wszystko zwala na kirowce vw

    0
    2
  6. adam pisze:

    Choćby nie wiem jak było oznakowane skrzyżowanie, ile było by znaków – nic to nie da jak ludzie wsiadają za kierownicę i nie myślą! I co teraz na każdym skrzyżowaniu będzie sznureczek znaków, oznakowania na jedni itp i “zmuszenie kierowców do przestrzegania ograniczeń prędkości” niby jak?? i co to niby da? jestem kierowcą zawodowym jeżdżę kilkadziesiąt tysięcy kilometrów i stwierdzam że nie wiem ile by kasy wydać nastawia znaków itp nic nie zastąpi myślenia a ludzi nie myślą i nie patrzą na znaki … nie wiem skąd sie tacy biorą …

    1
    0
  7. Fre pisze:

    Ty kierowco mozesz wzsystkim powiedzyc jaki predkosc mial tir

    1
    0
    • Obserwator pisze:

      Twoje wypowiedzi rażą w oczy. Potrenuj interpunkcję i odmiany czasowników. Nie ma znaczenia jaką prędkość miała ciężarówka. Mogła jechać nawet na odcince. Kierowcy VW nie powinno tam być…

      1
      0
  8. Lucky Luke pisze:

    Apeluje do władz gminy Starcza! Zastąpcie to felerne pseudo skrzyżowanie, na którym wszyscy maja za nic przepisy ruchu drogowego NAJlepszym i sprawdzonym na zachodzie rozwiązaniem —> zbudujcie tam RONDO!!!!!

    Wypadki śmiertelne wyeliminują się do zera. Aż dziw bierze, ze nikt z Was nie wpadł na to najprostsze i najskuteczniejsze rozwiązanie. Myślenie nie boli. Zacznij ie budowę RONDA.dla dobra i bezpieczeńtwa mieszkańców gminy.

    4
    0
    • Mieszkanka pisze:

      Jak znajdziesz miejsce na to rondo. Musi byc na tyle duze, zeby mogl na nim “obrocic sie” autobus, tir… Poczytaj ile musi miec rondo i zapytaj Szymka Haka i Proboszcza, czy udostepnia Ci plac na wybudowanie ronda.

      Pomysł roku.

      Ps. Z Szymkiem się jeszcze masz szanse dogadać. Z jego damowatą żoną raczej juz nie.

      5
      2
  9. mieszkaniec pisze:

    Odpowiedź do powyżej. Temat poruszany już na sesjach. Zapytanie o weryfikację oznakowania do PZD w Częstochowie ( są to drogi powiatowe nie gminne) bez odpowiedzi. Rondo? A teren pod to rondo to skąd wygospodarować? Już na skrzyżowaniu przy cmentarzu po przebudowie jest problem ze skrętem w prawo jadąc od RW. Wszystkie wypadki mają miejsce w związku z zakorkowaniem 1 i natężenie ruchu wzrasta, ponieważ nawigacje oprowadzają coraz większą ilość kierowców. Myślę, że kontrola prędkości na tym odcinku byłaby wskazana, a prawdę powiedziawszy jako rdzenny mieszkaniec chyba nigdy tam takiej nie widziałem, a także poprawa oznakowania. Pozdrawiam.

    0
    3
    • Mieszkanka pisze:

      Otóż to. Po rondzie nie jezdzi sie rowerem ani taczką… Po rondzie jeżdżą osobowki, tiry, na wsiach – traktory.
      Za male rondo jesr wiecznie niszczone. Znam jeden przyklad takiego ronda. A wystarczylo, zeby bylo o 1metr szersze.
      Z tym, ze 1 metr na calym rondzie daje 2 metry więcej szerokosci.

      Jak sie proboszcz zgodzi i Haki…
      Ja bym nie chciala miec ronda na podwórku

      1
      2
  10. marian pisze:

    Wymiary i zakres stosowania rond:
    Typ ronda Średnica wyspy środkowej (m) Średnica zewnętrzna ronda (m) Zakres stosowania
    mini1) 3-5 mniejsza niż 22 osiedla
    małe 10(5)-28(33,5) 26(22)-40(45) drogi klasy GP2), G, Z i L: wloty do miast, strefy podmiejskie, osiedla miejskie, poza terenem zabudowy
    średnie 28-50 41-65 drogi klasy GP2)i G: poza terenem zabudowy, strefy podmiejskie, wloty do miast
    duże większa niż 50 większa niż 65 drogi klasy S3), GP i G: poza terenem zabudowy

    1)Wyspa środkowa przejezdna lub częściowo przejezdna.
    2)W uzasadnionych wypadkach na drogach jednojezdniowych.
    3)W uzasadnionych wypadkach na początku lub końcu drogi klasy S.

    no gratuluje pomysł roku.

    0
    3

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *